اخبار

حضور استراتژیک پتروشیمی جم در فراسوی مرزها

حضور استراتژیک پتروشیمی جم در فراسوی مرزها
مجید رضایی مدیر بازاریابی و فروش شرکت پتروشیمی جم استراتژی 5 گانه شرکت پتروشیمی جم در صادرات و فروش محصولات این شرکت را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی جم، رضایی مدیر بازاریابی و فروش با تشریح استراتژی پتروشیمی جم در صادرات و فروش محصولات این شرکت اظهار داشت: پتروشیمی جم در راستای اهداف عالیه خود، استراتژی فروش و صادرات خود را در 5 عنوان تدوین نموده است.
دبیر هیات مدیره شرکت پتروشیمی جم ضمن تاکید بر کاهش صادرات محصولات این شرکت به چین تصریح کرد: ((استراتژی تغییر بازار هدف از چین به سایر بازار ها به جهت رشد ارزش افزوده، و تعادل حضور در کلیه بازارهای هدف)) به 4 شاخه فرعی تقسیم می شود:
1- کاهش 35 تا 40 درصدی سهم بازار چین از سبد محصولات صادراتی 
2- توسعه 50 درصدی سهم بازار اروپا و ترکیه 
3- توسعه 30 درصدی سهم بازار منطقه CIS (کشورهای مشترک المنافع)
4- توسعه سبد بازار های صادراتی و آغاز رقابت محصولات پتروشیمی جم در آفریقا
مدیر بازار یابی و فروش شرکت پتروشیمی جم در ادامه با تشریح دومین استراتژی شرکت و با اشاره به تنوع سبد محصولات پلی اتیلنی گفت: ((تنوع سبد محصولات پلی اتیلنی متناسب با تقاضای مصرف و محوریت تامین نیاز بازار های داخلی و صادراتی)) دومین استراتژی شرکت می باشد.
رضایی در ادامه، سومین و چهارمین استراتژی شرکت پتروشیمی جم در صادرات محصولات خود را اینچنین عنوان کرد: ((افزودن پلی اتیلن سنگین گرید CAPS & CLOUSER برای اولین بار در سبد محصولات پتروشیمی جم با محوریت حذف واردات این محصول)) و (( قرار گرفتن آزمایشی پلی اتیلن گرید YARAN در سبد محصولات قابل فروش این شرکت برای اولین بار در کشور)).
وی در پایان با تاکید بر شعار شرکت که باید جهانی و متمایز باشیم افزود: پنجمین استراتژی شرکت ((افزایش بیش از 5 درصدی حجم فروش در بازار داخل با محوریت حمایت از تولید کننندگان صنایع پایین دستی داخلی)) است.

۸ خرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۲۹
روابط عمومی جم |
تعداد بازدید : ۵,۸۲۰
کد خبر : ۱,۰۳۴
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید